wtorek, 14 kwietnia 2015

LIEBSTER AWARD:

Cześć miśki! informuję, że zostałam nominowana do "Liebster Award" za co bardzo dziękuję cudownej Samancie, to jej blog >>>> http://art-of-killing.blogspot.com/
Kiedy "odbierzesz" nagrodę, Twoim zadaniem jest odpowiedzieć na moje 11 pytań, a następnie na swoim blogu ułożyć własne 11 pytań i nominować osoby, które według Ciebie na to zasłużyły.

Liebster Award zostało stworzone z myślą o blogach, które są "mniej popularne" od pozostałych. Celem tego jest zwiększyć ilość wejść na bloga oraz poszerzenie grona czytelników.

Miło by było gdybyście polecili mojego bloga znajomym, albo osobom które po prostu lubią czytać ff xx


ODPOWIEDZI NA PYTANIA JAKIE DOSTAŁAM:
 1. Twój najlepszy dotąd obejrzany film?
Mam wiele takich filmów. Ale chyba najbardziej w pamięci zapadł mi "SZCZĘŚCIARZ" z Zac'iem Efron'em. Strasznie mnie wzrusza, a lubię emocjonalne filmy ;)

2. Twoje największe rozczarowanie podczas oglądania wyczekiwanego filmu?
 Chyba nie miałam czegoś takiego. W ogóle oglądam mało filmów. Książki bardziej rozwijają wyobraźnię. Przynajmniej ja tak uważam, więc nie wyczekiwałam jakiegoś filmu xd

3. Co według Ciebie niszczy świat? Uzasadnij.
To my ludzie tworzymy ten świat, więc według mnie my go też niszczymy. Wiele osób zamiast zajmować się sobą, czerpie korzyści z wykorzystywania innych, ośmieszania, uprzykrzania im życia. Wiele osób ma zaburzone mierniki moralne i według mnie przestało cenić drugiego człowieka. To jest najgorsze. Pomyślmy tylko co by było gdyby każdy człowiek był chociaż miły dla osób ze swojego otoczenia? Wiele by to zmieniło, prawda? Niestety nie wszystkich na to stać i jest coraz gorzej :(

4. Jaki jest Twój ulubiony blog, który nałogowo odwiedzasz?
Och hah totalnie uzależniłam się od ff na wattpadzie "seks shop" i to chyba jedyne co mnie ostatnio tak wciągnęło xd


5. Masz jakieś zainteresowania?

Kocham malować i słuchać muzyki. Tak, to są zdecydowanie rzeczy, które są mi do szczęścia potrzebne.. no i jeszcze frytki z maka xd


6. Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?
Po pierwsze kocham pisać. Zwłaszcza kiedy ktoś to czyta i ceni moją pracę. Jest to dla mnie nagroda i poprawia mi humor. Po drugie.. traktuję to chyba jako formę terapii. Historia Alex White jest w dużej mierze inspirowana moimi przeżyciami z poprzedniej szkoły. Pisząc to ff pomaga mi to się z tym pogodzić i chyba czuję się silniejsza, że dałam sobie radę.. boże popłakałam się.. Shh! odpowiadamy dalej.

7. Ile dotąd udało Ci się przeczytać książek?
Maaaaaaase.. chociaż częściej korzystam z e-book'ów  (zbankrutowałabym na kupowaniu co chwila nowej książki)

ps. no i nie są to lektury xd


8. Czy ktoś z Twoich znajomych wie o Twoim blogu (fan fiction)?

Tak. Wie mój chłopak, przyjaciółka i tata, ale on nie czyta hah to byłby głupi pomysł gdybym mu na to pozwoliła no bo..w sumie piszę też o nim, a on nie musi wszystkiego wiedzieć, prawda? xd


9. Czy prowadzenie bloga dalej sprawia Ci taką samą przyjemność jak na początku czy po prostu czujesz obowiązek jego prowadzenia?
Piszę go od niedawna, więc jeszcze nie wiem, ale mam nadzieję, że do samego końca będzie to przyjemność.


10. Twoja ulubiona postać filmowa? Dlaczego?

Hm.. ciężkie pytanie. Nie zastanawiałam się nigdy nad tym. Chyba nie mam jednej takiej postaci. Myślę, że w każdej odnajdujemy cząstkę siebie, z którą możemy się utożsamić i razem przeżywać.

11. Czy Twój ulubiony aktor/aktorka udzielał(a)/udziela się charytatywnie?
Hah tak jak mówiłam nie mam takiej osoby, ale myślę, że wiele gwiazd pomaga xx



MOJE 11 PYTAŃ DO WAS:
1. CO ZAINSPIROWAŁO CIĘ DO WYMYŚLENIA TAKIEGO FF?
2. MASZ JAKIŚ PLAN NA ŻYCIE?
3. CHCIAŁ/A/BYŚ WYDAĆ KIEDYŚ KSIĄŻKĘ?
4. JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY FILM I DLACZEGO?
5. JEŚLI MÓGŁBYŚ/MOGŁABYŚ ZAMIENIĆ SIĘ W KOGOŚ NA JEDEN DZIEŃ KTO BY TO BYŁ? DLACZEGO?
6. JAKIEGO RODZAJU MUZYKI SŁUCHASZ?
7. OPISZ SWOJE NAJFAJNIEJSZE PRZEŻYCIE W ŻYCIU
8. JAKĄ JESTEŚ OSOBĄ?
9. JEST COŚ CO CHCIAŁBYŚ/CHCIAŁABYŚ ZMIENIĆ NA TYM ŚWIECIE?
10. CO LUBISZ JEŚĆ?
11. JAKA KSIĄŻKA ZAPADŁA CI NAJBARDZIEJ DO SERCA?


BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ:

http://one-last-time-jbff.blogspot.com/

http://swiatxalicji.blogspot.com/

http://thecall-fanfiction.blogspot.com/


3 komentarze

  1. dziękuję za nominacje ^^ czuje sie naprawdę miło z tego powodu. Fajnie, ze ktos o mnie pamieta i mysli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw, dziękuję za nominacje. U mnie już pojawił się rozdział z odpowiedziami :) x

    // www.thecall-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń